Kroki

Ojj vilken dag det har varit. Spännande kan man säga.
Jag har målat kroki för första gången i mitt liv och det var jätteroligt. tycker att jag fick till en hel del bra bilder faktist så jag är väldigt stolt =)
Dagen idag känns mycket bättre. Vaknade utvilad efter att ja somnade vid datan då jag kollade på idol igårkväll så jag fick nog mina timmars sömn som jag behövde. Vaknade innan klockan så det var skönt att inte behöva stressa plus att vi hade sovmorgon en halv timme också.
Så dagen idag är som sagt lite bättre än igår, fast det känns ju ändå inte bra. Men antar att man måste gå igenom det också för att orka.

Nu sitter jag i skolan och håller på med projektbeskrivningen till mitt färgprojekt som ska vara inne imorgon och det går väl sådär, är iof snart klar.
Ska snart börja bege mig hemåt eftersom det är min dag idag att laga middag till "familjen" så måste röra mig om ett tag. Men kommer nog gå hit senare ikväll och fixa lite småsaker.
Nej nu kanske man ska fortsätta så att man hinner bli klar!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Min duktiga lillasyster :D

Du är så duktig! <3

Längtar efter dig!

2009-09-22 @ 17:58:09
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0