fredag + lön

Fredag!! =D Äntligen!!
Gud va skönt med fredag, (fast jag kanske kommer att få plugga lite ändå) men men. Det är iaf fredag!
Hade lite sovmorgon imorse men kunde såklart inte sova så jag vaknade vid 8 ändå men var utvilad så det gör inte så mycket. Tog mig en långfrukost med Emils flickvän och sen begav jag mig faktist till skolan. Kunde ju lika gärna sitta vid datan där och jobba än va hemma och bara "gå omkring".
Hade bara en redovisning idag i skolan så det har inte blivit så mycket gjort.
Fast jag kände att jag ville börja med mitt färgprojekt så jag har nu suttit i 2 timmar och arbetat lite till och från. skönt att få det gjort så att det inte blir stressigt sen.
Ikväll ska jag över till Emelie för idol-race,godis,glass och vin. Ska bli riktigt mysigt faktist!
Imorgon blir det "ölands skördemarknad" på dagen som gäller sen blir det PARTY!! =D ska in till kåren och ha lite rajtan tajtan me tjejerna ;P ska bli nice. Är ju lönehelg satt ;D...
Sen får vi se hur helgen slutar.
Bra hoppas ja iaf!
Ha en trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0