resume ifrån helgen

Söndag igen. Usch va tiden går fort. Denna helg har verkligen sprungit iväg. Ville verkligen inte det men det gjorde den =(
Mamma åkte hem för 5 timmar sen ungefär och nu saknar ja henne så enormt. Blev väldigt tomt här utan henne =(
Men vi har iaf haft en SUPER mysig helg.
Fredagen var vi ute i nybro och åt middag och sen hem och kolla film med vin och så =). Lördagen kom mormor och morfar över på besök och vi åkte in och åt en god middag inne i kalmar. Sen tog jag och mamma oss varsitt glas vin inne i kalmar. Åkte hem och då lagade mamma sin efterlängtade och goda lassange, så nu har ja matlådor i några veckor framöver ;P
Fast när vi va på väg hem så höll ja på att bli av med hela mitt liv! ja glömde nämligen min väska på tåget och kom på det i sista sekund och tack och lov så öppnade han som körde tåget vagnarna igen så att ja kunde springa in och hämta dom. tack och lov som sagt, annars vet ja inte va ja hade gjort. dött tror ja. blev så chockad att ja börja gråta haha :P

Men sen som sagt, när vi väl va hemma och hade lagat klart allting så kollade vi på "låt den rätta komma in" och den SÖG, så se den inte säger ja bara. så ist för att kolla på filmen hade vi mysigt snack,mycket trevligt!
Idag började vi dagen med att ja gjorde en stor och god frukost till oss båda som vi avnjöt tillsammans =) Sen tog vi oss färden mot IKEA där ja köpte mig ett skrivbord och ett täcke bla som kommer värma bra i vinter :D Sen fick de bli annat gott också ;P
God lunch och trevligt sällskap hann vi med innan mamma tog bilen och åkte hem =( det var inget roligt tycker ja.
Så satt ute i solskenet sen i min ensamhet och hade det allmänt jobbigt kan man väl säga..men men. sånt är väl livet, åker iof hem om 2 veckor igen så det ska bli skojj =)

Har precis krypit ner i sängen och ska sova efter en mysig filmkväll me Lisa och Astrid. Kollade på Nothing hill och åt äppelmuffins som ja hann göra idag plus äppelmos av äpplerna mamma kom med ;P hehe
Nej som sagt, nu går ögona i kors så nu ska ja sova.
Hoppas ni haft en lika underbar helg som ja har!

Saknar dig redan! :'(


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Det låter som att du och mammsen haft en mysig helg. Blir så glad när jag läser det! :-) Läskigt med väskan, men tur att du fick tillbaka den! Det var super att prata med dig idag, då blir jag hel! Vi får prata ihop oss om vilken helg jag ska komma ner, blev ju lite trist att jag jobbade den helgen vi preliminär bokade :-S Men vi ska hitta en helg snart ;-) Älskar dig bästa du!

2009-09-20 @ 23:42:29
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0