bio

Söndag!
Nu har man alltså bott här i 2 hela veckor, känns som mer men det är det inte. Mycke saker har hänt och det har väl gått upp och ner som sagt. Är lite bättre idag förutom att ja mår illa som ett svin hela tiden, eller har gjort det i 2 dagar, magen är inte 100 med andra ord :P
men men
Idag har ja varit på IKEA och fyndat lite saker till hemmet och ska väl ta mig i kragen och städa lite här hemma. Är nämligen min dag idag att städa, en dag i veckan/ person har vi gjort och min är den första. Men först innan jag gör det ska ja försöka koppla in tv-n och se om det fungerar.
Sen ikväll blir det Beck-filmen med tjejerna på Nybro bio. Myspys sådär på söndagen! Ha en bra kväll!

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Hoppas du får en mysig kväll gumman min! Puss

2009-09-13 @ 15:30:33
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0