aftonbladet?

Goddagens alla glada!
Jo, ja känner mig lite bättre idag, har sovit ut igen (hoppas ja) och känner mig lite piggare. Men har ngt i kroppen som inte vill ut så ja vet inte. Men skit i det nu! :P
Just nu sitter jag i skolan och håller på med lite "visuell psykologi" och det går väl sådär, datan är ju inte så snabb om man säger så men jag måste ju bli klar så va gör man inte?
Imorse innan jag gick till skolan ringde de ifrån bredbandsbolaget och sa att de skulle fixa vårat internet så förhoppningsvis så har ja det klart när ja kommer hem =)

Läste i aftonbladet idag ang. "deppighet" eller va man ska säga och då stod det att det är många som är det runt höstdagsjämningen och det va ju det igår så kanske är ja en av dom? inte vet ja..

Nej nu måste ja fortsätta jobba, annars får ja mer att göra sen och det orkar jag inte! så.. Time to work!

 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Så kan det nog vara. Det är många som är deprimerade just nu, och det påverkas såklart av att hösten är på ingång :-S men det kan nog bero på alla de förändringar du varit med om på sistone också, skulle jag tro. Hoppas det går över iaf :-) Puss

2009-09-23 @ 15:28:30
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0