Världens bästa!

Ciccie!!
Tack för att du finns och för att du alltid ställer upp! Vet inte vad jag hade gjort om inte du fanns.
Förlåt för att det sprack idag men jag har ingen annan som jag kan prata med. Jag orkar inte och du är den enda som förstår mig. Du är min andra hälft, vi delar samma kött och blod.
Utan dig inget mig.
Förstår inte hur jag ska stå ut i tre år, utan att få träffa dig kontinuerligt. Skulle vilja att du var här med mig just nu och bara höll mig i din famn. Det skulle jag behöva.
Du förstår som sagt mig och vet vad jag går igenom!
Så tack igen för att du finns och ställer upp.
Du är världens bästa och det kommer du alltid att vara!
Älskar dig mer än något annat på denna gjort.
Föralltid du och jag!
Sisters for ever!
<3

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Åh vad du är underbar! Jag blir alldeles rörd!

JAG ÄLSKAR DIG! <3

2009-10-07 @ 22:11:06
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0