Trött

Go kväll!
Skönt att denna dag är slut nu..Är jättetrött och vill verkligen bara sova :P men det ska jag ju ändå göra typ nu!
vi var på studiebesök idag på ett orgel-företag och det var ganska intressant faktist,man fick lära sig en hel del.
Efter det var ja inne i kalmar och fixade lite småsaker..
Åkte till skolan efter det och höll på med projektet. Idag gick det mycket bättre än igår men ja, ja vet fortfarande inte riktigt vad det är som ja håller på med men det löser sig förhoppningsvis..=S

Imorgon är ja "ledig" men ja ska vara i skolan ändå och jobba med projektet så att man kanske kan ta det lite lugnare i helgen. Ska väl försöka sova till 9 imorgon men det vet jag inte hur det går med det,hoppas kan man ju alltid iaf.

Har precis kollat på "mammas pojke" och nu kollar ja på "svenska hollywoodfruar" vilket snart är slut och då ska ja sova!! SKÖNT!
Och fan! Min data går inte att laga själv så ja måste åka in till kalmar och fixa den ist så ja, helgen måste ja bege mig ditåt, suck..orkar inte.men ja måste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0