the weekend

God morgon!
Nu tänkte ja uppdatera mig lite efter min lilla vistelse här hemma i sthlm. Har verkligen varit helt underbart och ja vill inte åka hem. Usch det kommer bli riktigt jobbigt ikväll när jag kommer hem men ja,det får lösa sig..
Kom upp vid 7 tiden på onsdagen efter en rolig bilresa med E o E =).. Åt goda svenska kräftor och sprang över till Jossan en snabbis och sa hej. Men det blev ingen sen dag så ja somna rätt gott vid halv 11 hehe.
Torsdagen spenderade jag med att shoppa inne i stan och hälsa på jobbet en snabbis. Sen på kvällen var ja hos min underbara pappa. Vi åt god sushi, var och shoppade lite till skolan och så. Kvällen där vart också tidig men det var skönt, bara koppla av!
På fredagen hade jag en heldag inne i stan med älskade stora syster. Vi shoppade,fikade och hade det allmänt mysigt, var så kul att träffa henne igen! har verkligen saknat henne!
På kvällen åt ja middag med jobbet på Olearys och sen drog ja hem till jossan och satt och drack och snacka massa skit. Kom hem lagom trött vid 12 och hoppade i säng direkt =)
Lördagen spenderade jag med mamma på älvsjömässan. Vi var på Hem 2009, och ja fick lite inspiration till skolan och så. Men det var skönt att bara va me mamma också när man äntligen har tiden till det =)
Sen skjussade ja pappa och leffe till arlanda, de skulle ju till turkiet och ha det skönt, inte alls avundsjuk ;P
Vid 7 va ja hos jossan och anthon för att avnjuta en SUPERgod middag och en mysig hemmakväll med körslaget och lite vin. Sen kom lite annat folk över och så. Var hemma vid 12 och då var det riktigt skönt att sova då med :P

Nu har ja precis avnjutit en god söndagsfrukost med familjens sällskap och ska börja packa ihop lite och så. Sen vid 12 bär det av hemåt igen.

Men jag har iaf haft en toppen helg här hemma i sthlm och vill verkligen komma upp snart igen!!
Kommer sakna alla så sjukt mycket nu, men men man får stå ut helt enkelt!!

Kommentarer
Postat av: Ciccie

:´(

<3

2009-10-04 @ 12:34:13
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Ciccie

:´(

<3

2009-10-04 @ 12:34:32
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: jossan

saknar dig redan.... :'( kom tillbaka....

2009-10-04 @ 19:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0