super helg!

Oh gud vilken underbar helg ja har haft och fått spendera med min lilla morfar (och mormor lite ibland)!
Åker ju som sagt över till honom i lördags förmiddag och kom fram till ett kallt och regnit Växjö mitt på dagen. Vi gick lite på marknaden,men de fick inte vara så länge för de va ju som sagt så himla kallt och ruggigt. Åkte och besökte mormor med lite lunch och va där ett tag. Sen på kvällen gick vi ut och åt på en trevlig resturang och sen satt vi hemma och tog oss ett glas vin och kollade på lite film =)
Söndagen började med en lååång frukost och en lugn förmiddag. Hälsade på mormor och sen tog vi oss en tur ut till gamla landet. Där kom minnena verkligen upp och det var jobbigt att se men det fick fungera ändå =)
Åkte hem och värmde oss innan vi gick ut på en jättemysig italiensk restaurang och åt massa olika "italienska delikatesser". Underbart!



Sen gick vi hem och kollade på "Wallander", fast på engelska,lite skumt haha 




Dagen idag började också med en lång och lugn frukost innan vi begav oss av för att säga hejdå till mormor innan ja skulle hem.
På hemvägen så åkte vi förbi Kosta Boda-outlet och ja fyndade ett par vinterstövlar,hoppas bara att de är tillräckligt varma nu ;P hehe



Men iaf, vi hade en underbar dag där och åt en god buffé till lunch/middag innan han skjutsade hem mig till lilla Nybro igen.

Så kvällen har ja bara spenderat framför datan (lånade Emils ;P) och kollat på alltifrån Gossip girl till Desperate Housewives..Alltid trevligt!

 

Ska snart hoppa ner i min säng och läsa lite innan ja somnar för natten!
Men hoppas ni haft en lika bra helg som jag har haft, nu har ja nog iaf laddat upp mina batterier lite hoppas ja.!För snart kommer ju syster också, och ja SAKNAR henne så! bara 3 dagar kvar!! =D

  


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Längtar!!

Hoppas bara att jag mår bättre då, ska till läkaren idag <3

2009-10-20 @ 10:56:53
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Ciccie

Vi får det mysigt iallafall älskling! Det viktiga är att vi har varandra! :)

<3

2009-10-20 @ 11:12:24
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0