skolan 24/7

Gud, kommer ju ingen vart på detta jobbiga och långa projekt som vi håller på med i skolan. Har tillbringat varje dag nu i en vecka i skolan och det känns ju lite si sådär om ja får säga så, men jag har iaf haft ganska kul :P
Helgen gick grymt fort men jag var ju med folk jag tycker om så ja, skitsamma..Fick lite sovmorgon iaf på söndagen så det var skönt ;P

Sitter i skolan nu igen som vanligt och väntar på att få ha handledning om projektet och det kommer verkligen komma väl till pass, måste veta vad det är jag ska skriva eller göra nu så ja, 30 minuter kvar.. nedräkning..

Ska kila iväg nu och ta mig lite kaffe och snacka lite skit me klasskompisarna som är här =)

Ha en fortsatt trevlig måndag.

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Nä, hälsade inte på henne. Hon var så trött o så hade dom massa hantverkare hemma så det var lite kaos. Vi skulle ses framöver. Hon fick iallafall operationstid på onsdag kväll. Stackarn som måste vänta :(

Jaaa..snart ses vi! :)

<3

2009-10-12 @ 16:13:25
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0