lördag

mmm va trött man är!
har varit full gång sedan ja vaknade imorse =)
Vaknade rätt tidigt och då begav ja mig till affären för att inhandla lite till frukosten, blev lite juice,ost,grönsaker,baktillbehör och annat gott. kom hem och ställde mig och bakade lite bröd till de andra i huset =) När de va färdigt väckte ja syster min och bjöd henne på en riktigt god och stor frukost,och efter ett tag fick vi sällskap av emils tjej emelie.trevligt trevligt!



Efter en lång frukost som sagt var det bara att klä på sig för att åka in till kalmar. Där har jag och syster gott och strosat hela långa dagen, hittade lite fynd faktist =), sen blev ja även kär i ett par stövlar..vet ej om ja ska köpa dom än haha
sen åkte vi även till hansa city i kalmar och kollade lite, de hade öppnat nån ny "galleria" så ja, kollade runt lite och pratade även me några på elgiganten ang. datan och mitt råd var "gå hem nu och gör sönder datan så ska du se att du får en ny, så att de inte kan laga den". Så ja..de är va ja ska göra nu.göra sönder min data så att ja kan få en ny haha.. bra idé :D

nu ska ja ner till affären igen som sagt och handla lite till middagen. ikväll blir det nog en god fisksoppa, det är tanken iaf!
sen får vi se va som händer, ev lite bowling men vi vet inte.just nu sover syster så ja.. vi får se vi får se =) annars kanske de blir en lugn filmhemmakväll igen =D det går ju alltid hem,framförallt när vädret är piss!!

ha en bra lördag!!

 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Underbart att få vara här! :D

<3

2009-10-24 @ 19:37:54
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0