lördag och ingen skola! :D

God morgon!
Gud va skönt det är att inte behöva åka till skolan på en lördag och jobba eller överhuvudtaget tänka på skolan! Ja är ju som sagt helt klar nu med projektet och har ingenting i skolan att hålla på med för tillfället och det är så UNDERBART! Har längtat efter denna tid nu ett tag haha. Fast ändå blir ja lite sentimental eller va det heter. va ska man nu göra?, hur ska man få kvällarna att gå när man inte har data eller tv? hah blir lite fundersam. Men ja tror nog att det kommer att lösa sig! har ju ändå vänner man kan umgås med plus att syster min kommer ner snart så ja får hitta på saker så att dagarna går vidare =)

Ska snart bege mig mot tåget för i helgen bär det av till växjö. Ska spendera 2 dagar med min morfar hade jag tänkt, det ska bli så skönt att bli ompysslad och pyssla om honom också =) Hälsa på mormor och så. alltid mys.
Men som sagt. Ja måste nog röra på mig nu så att ja inte missar mitt lilla tåg, de skulle vara lite surt med tanke på att ja redan har köpt biljetterna ;P

Så ha en superbra och trevlig helg!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0