klaga..

Tjenixen!
Kom precis hem efter en mysig kväll på studentpuben =). det var faktist kul med lite miljöombyte nu när man hade tid med det hehe.
Dagen idag har gått grymt fort, och ja har hunnit med en hel del. Var ju som sagt ledig och det kan ju va skönt ibland. Men egentligen så hann/gjorde ja inte det som ja borde ha gjort.
Försökte få upp min rullgardin men de gick inte, inte heller hyllan på väggen så där sket sig två saker.Sen kunde ja inte "kommentera" miina krokier för ja hade inga "post-its" haha så de sket sig också.
Sen hade ja tydligen "tagit för mycke plats i skåpen hemma enliget Jessica" så där blev de också knas..Fan asså va allting inte gick bra idag.
Blev ingenting sytt heller haha, ringde mamma och fick massa räkningar..
ajja bajs med andra ord!!!

Fast ja har städat så lite gjort men de va inte kul! men men
nu ska ja sluta klaga..kolla efter vinterdäck är va ja ska göra nu sen blir det film och sängen =)

Imorgon kommer min älskade syster!! Iiiiih va kul!! wiho! Årets höjdpunkt!! :D

Men ska kolla vidare innan Emil ska ha datan!
Sov gott!

 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Jaa! Snart kommer jag! Om 40 minuter lämnar jag sthlm! :-) Ska bli skönt att komma ner till dig, trots att jag är sjukling ;-) Hihi. Ingenting stoppar mig. Vad bra att du skrev om handduk, för det glömde jag hemma. Hehe. Snart ses vi! <3

2009-10-22 @ 07:35:48
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0