huvudvärk.

Huvudvärk så att det skriker om det. Förstår inte varför jag egnetligen inte tar någon tablett eller går hem och bara lägger mig i sängen, nej nej. Ja vill bli 100 % färdig med projektet idag så att ja kan sluta vid lunch imorgon istället =) skönt skönt.
Bara ja inte blir sjuk nu, skulle ju sitta grymt bra, not.. =/
Ajja, tog iof en liten trip till kalmar o fixade lite småsaker, skulle hämta datan men den va inte klar =/ jobbigt jobbigt! Hoppas den blir det snart bara!

Har haft det ganska lugnt denna vecka, suttit i skolan och fixat med projektet och sen legat hemma och kollat film, så får de bli idag med tror ja =) kanske även baka något gått, känner mig sugen på de! =)

Nej..dags att jobba..Sen ska ja ringa lilla morfar och bestämma om ja ska över nu ihelgen,skulle vara super skönt!!

nu ringer syrran så måste svara!!

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Snart kommer jag!!! :)

<3

2009-10-14 @ 16:27:31
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0