Hemma

Ohh, nu är jag hemma i Sthlm. Gud va skönt det är. Roligt att träffa familjen och vännerna igen. Dock känns det lite konstigt men som sagt, det är skönt att vara hemma.
Resan hem gick riktigt smidigt och vi hade det superkul ;P hehe. Kom hem ganska sent men det fick gå ändå. När jag kom hem stod kräftorna plus ett glas vin på bordet och väntade på mig =) mysmys. Efter någon timme med kräftätande tog jag mig en snabbis över till jossan.Var ju tvungen att träffa min lilla skrutt =D
Var där ett tag och kramade på henne, märkte hur mycket jag hade saknat att bara se henne, förut hade man tagit det för givet men nu var det så UNDERBART!! <3

Sov riktigt gott i natt, el vaknade några gånger av telefonen som pep för den inte hade batteri men det fick gå ändå. Slet mig upp vid 9 då jag tog en god frukost och sen har jag inte gjort så mycket mer. Ska strax bege mig ner mot dagis och träffa alla gamla arbetskamrater och fixa lite med min workbook, sen blir det shopping som gäller för min del! Ska in till stan och fynda hade jag tänkt. Ikväll blir det att träffa min saknade pappa. Gud vad jag har saknat honom så det ska bli underbart. =D
imorgon står det nog syskondag på schemat och ev. middag med jobbet. får se får se,ev utgång också ;)

Nu är det dags att fixa lite på datan innan man ska bege sig. Ha en bra dag!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0