FUCK!

Asså fuck.Denna vecka börjar verkligen inte bra!
Dels så va det ju sjukt jobbigt att åka hem igår från sthlm till nybro,det var verkligen inte kul men det orkar jag inte påminna mig själv om just nu..=/
Sen så när jag kom hem så har ja insett att ja har VÄRSTA viruset på min data!!! Gud jag pallar inte, så min data skickar ut massa skit till alla på typ facebook och så och det är inte jag. Så nu har jag typ alla emot mig och det känns ju verkligen bra :S fan också!
Allting bara känns så jobbigt!

Sitter i skolan nu och ska väl fortsätta försöka jobba lite. Måste ju jobba jobba jobba.
Ajja hoppas att veckan bara blir bättre då. Datan vill ju inte ens försöka hjälpa mig att installera virusprogrammet, FUCK IT!!!

SAKNAR ER!! :'(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0