äntligen fredag

God kväll!!
ÄNTLIGEN fredag och jag har en lugn och trevlig helg framför mig nu! =) Ska bli skönt.
Kom hem tidigt idag efter skolan, trodde vi skulle sluta 4 men vi slutade vid halv 12 redan så det var som sagt skönt att komma hem i tid, för det har det ju inte blivit de senaste dagarna..igår kom ja också hem vid 10 så ja, men är ju lite trött om man säger så.
Ikväll blir det idolmys hemma hos Emelie, så en tidig och lugn kväll står på spel. Skönt skönt.
Imorgon ska ja SOVA ut, riktigt ordentligt..hoppas ja iaf..har ingenting planerat alls på dagen så vi får se va som händer. beror lite på hur vädret är och så.
sen ska vi bowla ett gäng i klassen och sen blir det kåren som gäller. det ska bli himla kul eftersom det var så länge sen som man var ute här i kalmar, så party party blir det =)

Va som står på schemat nu är iaf att laga lite mat till lilla mig, gott gott.är riktigt hungrig nu så det ska bli gött ;)
hoppas ni får en bra fredaskväll!!

just.. ja har ev ett jobb nu också i kalmar :D tack och lov. eller ja ska in till CO och prata med dom nästa vecka och han verkade intresserad så ja tror att jobbet är mitt ;) hehe hoppas hoppas..bara att man orkar de också!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0