091010

Lördag vilket i vanliga fall skulle betyda: INGET PLUGG men som inte gör det för min del denna lördag.. hehe
Fast ja har inte pluggat hela dagen utan ja har gjort lite kul också ;P
Började med en liten "sovmorgon" till 9, sen blev det att avnjuta en god frukost som tog sin lilla tid men de var de värt. Klockan 11 kom Thomas och plockade upp mig för att plocka upp Emilie och sen en tur in till kalmar. Där inne lämnade ja in min data för lite reperation som förhoppningsvis går fort med tanke på att det var dyrt ;P.. Åkte omkring lite här och där för T skulle ha en mac-dator men den va slut överallt så istället fick de bli många "rondell-körningar" och med slutmål Ica Maxi för att handla lite mat till mitt tomma kylskåp, så nu är det fullt igen och glad är ja =D
Kom hem vid 2 då det fick bli lite lunch innan ja blev upplockad igen för sin färd emot skolan och pluggande.
Så nu har man suttit här sen klockan 3 och fått liiiite saker gjort men inte mycket.Fast man får va lite lat på en lördag, sällskapet är iaf bra =)

Nu ska ja snart ta mig mitt första glas in me Emilie och sen ska vi kolla fotboll hela gänget igen. Det ska bli mys.
Men bör nog fortsätta jobba nu, Emelie S kom nyss och knackade mig på axeln så kanske ska va lite duktig ;P Men ja känner mig inte så taggad, men ja ska ta mina raggsockor och stickade tröja och flytta på mig tror ja!
Ha en bra lördag!

 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Hoppas du får en fin lördag älskade syster! <3

2009-10-10 @ 23:38:22
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: bohemica

mjau! //emelie s!

2009-10-11 @ 22:02:38
URL: http://bohemica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0