091006

Japp då var det väl dags att formatera om datan då..:S inte för att jag vet hur man gör men jag får väl hoppas att jag fick med mig rätt skivor och sånt så att jag kan lyckas göra det sen när jag kommer hem. Inte för att jag vet när jag gör det heller :P
För idag börjar jag egentligen klockan 14.15 med handledning på projektet men jag är redan i skolan,kom vid halv 10 så man har ju hela dagen på sig.
Sen ikväll kommer det väl bli lika sent som igår,gick ifrån skolan vid 10 men då var jag hemma innan och åt men idag ska jag och Emilie stanna kvar och laga tillsammans i skolan =) mysigt mysigt.

Solen skiner så det känns lite ruttet att sitta inne men ska väl ta mig en liten paus snart och sträcka på bena så att man kan fortsätta med indesign-uppgiften som ska vara klar imorgon och jag har inte ens börjat men det ordnar sig nog..

Ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Jag ser gärna SATC med dig sen också ;-) Puss

2009-10-06 @ 15:55:02
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0