redan söndag

Mmm va gott det är att gå upp och äta nybakat bröd med ägg och skinka, te, juice plus en STOR kopp varm choklad en söndagsmorgon, och inte nog med det. Det blev ju "frukost på sängen" till mig själv. jag låg helt enkelt i sängen och åt min goda frukost. Det är någonting jag gillar ;D

Hade en trevlig kväll igår, var dock inte på topp men med goda vänner och bra musik så kom ja igång efter ett tag men ja, vid halv 2 sa fötterna god natt och vi tog bilen hem och dog i sängen :D Men självklart så kunde ja ju inte sova ut denna morgon heller som vanligt, vaknade vid 8 men låg och drog mig till halv 10 dock så det var ju ändå lite skönt.

har inte gjort så mycket nu på morgonen, utan ja ska väl ta tag i det nu. Tänkte först att ja skulle gå och simma men ja ändrade mig. Orkade inte det. Utan det får bli en liten promenix senare på dagen till bibblan och så. Först ska ja måla lite på kroki-grejen sen ska ja bara slappa. Får bli en lugn dag idag, inge stress eller press ;)

Ha en bra söndag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0