otur?

Fy fan vilken dag det var igår. Det var verkligen inte min dag som ni kanske märkte. Och jag som trodde och tänkte att den kanske blir bättre sen senare på kvällen och där är väl svaret både och..
När vi bowlade gick det jättebra och det var superkul!! :D haha trevligt gäng de där ;)
Efter bowlingen drog vi hem till Pilla och "förade" lite innan vi drog in till kåret. Kallt som bara den var det när vi väntade på tåget och så men det fick gå tyckte vi hehe.
Väl inne på kåren blev det mycket dans och skratt men sen hände det som inte fick hända..såklart..
Jag hade helt enkelt fått fel lapp till min jacka så jag fick stå i 35 minuter och vänta på att någon skulle försöka hitta min jacka, för jag fick ju självklart inte gå in och hämta den när jag visste vart den var..Blev så jävla irriterad! men tack och lov att jag var ute i god tid så att ja inte missade bussen hem för det hade ju inte suttit så bra,men det hade väl varit typiskt mig skulle ja tro :P hah
Somnade gott på bussen och sen somnade ja som en stock när ja kom hem med!
Fick sova ut idag till 10 iaf sen kunde ja inte sova mer.

Så nu har jag avnjutit en god och lång frukost med nybakat bröd,ägg,juice och alla dess tillbehös (i min ensamhet ;P) och sen har ja även hunnit med att dammsuga lite,kört igång en disk och tvätt! skönt skönt.

Nu ska ja ringa på några däck sen får vi se va som händer, om ja ska över till öland eller om det blir hemma och fixa och dona idag..ingen aning..gör photoshop uppgiften ska ja även hinna med hade ja tänkt.

Ha en bra söndag, hoppas min går med tur idag! =D

 

Kommentarer
Postat av: Twissy

Sv: Haha... rätt seg och tråkig alltså

2009-11-01 @ 14:18:31
URL: http://twissy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi

fin blogg :)

2009-11-01 @ 19:22:53
URL: http://babyknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0