Morgon

God morgon. Grå och molnig dag är det idag i lilla Nybro, men va ska man säga..är ju höst så ja,man kan ju inte förvänta sig bättre el?
Nu har ja precis ätit klart min frukost (som ja åt i sängen) och ligger just nu och kollar på "Sunes jul": Så kul att kolla på,man får så mycket minnen. =D
Vi har nämligen suttit och snackat om den serien i skolan så ja, ja va ju bara tvungen att ladda ner den, så lite morgonmys fick de allt bli =)



Ska till skolan idag vid 11, har då handledarmöte om workbooken i färg,alltså betygsnack..Hoppas de gick bra, blev dock bara godkänd i psykologin igår =S lite surt sådär men skit samma..orkar inte bry mig direkt längre..

Fast efter några avsnitt av Sune måste ja skriva på min projektbeskrivning om form, har panik ang. den men ja får väl försöka göra mitt bästa =/
Men imorgon kommer lill-syster <3 UNDERBART!! ska verkligen bli så himla kul, saknat henne!!

Nej dags för lite nostalgi-tittande =D
ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej, för ah det var så att vår granne ringde mig. Hon jobbar som städerska(sån där som åker hem till folk, inte på kontor) och ah. Hon sa att hon kunde hämta den, men måste bara veta vart man kan ställa den tills den kan köras ner till er isåfall :)

2009-11-18 @ 12:00:26
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0