lördag

inte skrivit på ett tag nu men inte kännt för de.. Men nu kan ja skriva lite, är egentligen för trött för de men ja gör det ändå!

Egentligen har ja inte gjort så mycket de senaste dagarna, latat mig typ känns de som..Men latat mig på ett bra sätt, orkar inte gå in på det mer men men.
Idag har ja vart hemma och fixat lite inför första advent och så, sen gjort lite skolarbete men inte mycket hehe. Drog till skolan en snabbis och satt där me Emilie..Kom hem vid halv 6 och ställde mig typ och lagade mat direkt då, blev en jättegod kyckling och rotsaks"gratäng" med julmust sås som ja hade sett på "pernillas jul" , så den är att rekomendera kan ja säga ;)
Sen tog ja mig en sväng förbi Emilie och satt där och mös ett tag..Påväg hem pratade ja länge och väl med min lilla pappa, skönt att höra hans röst och så!!
Nu är ja hemma igen och ska krypa ner i sängen och soooova så gott (hoppas ja)
Fortsätta imorgon på samma sätt..
Ha en bra kväll och en bra start på 1-a advent imorgon! =D
Sov gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0