huvudvärk

Usch, har migrän! Brukar inte ha det men såfort ja kom hem idag fick ja det =/ skit jobbigt och ja orkar inte hålla ögonen öppna ens,vill bara ligga och sova! Ska nog göra det snart iof =/

Vart i skolan idag och inte gjort ett piss, haha vet liksom inte hur ja ska börja på mitt projekt så ja satt mest bara och kollade rakt fram..va lite seg om man säger så. Men sen när ja kom hem så kom ja igång och lekte lite med leran som vi ska hålla på med, dock blev de inte så bra men skit samma, har gjort lite iaf och det känns bra!

Sen så ringde storasyster idag och berättade om lite planer inför jul och det var ju skönt. Så nu blir de hos pappa på julafton och sen mamma på juldagen. Så det blir mys! underbart. Med andra ord kommer ja tillbringa mycke tid hos pappa innan jul =) skönt att få träffa honom, saknaden är enorm.

Ska kolla lite på scrubs nu, sen paradise hotel sen ev nån film om ja orkar. Ha en bra kväll!!

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Det kommer bli en underbar jul, för jag får spendera den med människor som jag älskar mest av allt! <3

2009-11-25 @ 22:56:10
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Ciccie

Vi har haft en bra dag :) Fått spendera den med Camilla o Amilia, o sen med min älskling! Bara du som saknades ;)

Maten blev mumsig! Är nöjd!

Puss <3

2009-11-26 @ 22:14:34
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0