Hemma igen

Nu är jag hemma igen i kalla och regniga Nybro. Kom hem vid 10-tiden igår och då var det bara att packa upp allting och hoppa i säng, man var ju inte den piggaste om man säger så.. Men resan hem var speciell.
Thomas var bakis som ett svin så vi trodde att han skulle spy typ hela vägen haha, och sen så när vi var i Linköping så körde vi på en räv! Mitt på motorvägen. Shit va rädda vi blev och bilen gick sönder lite där fram, inge bra alls. Men som tur var klarade vi oss helt okej men inte räven dock. Ganska så död ;P , fastnade till och med lite rävpäls på framspoilern :S usch usch!

Dagen idag har varit sådär. Jobbig som vanligt när man har varit familj och vänner men man måste väl ta sig igenom det också. Hade formlära för första gången och fick helt enkelt sitta och leka med lera hela dagen.. Ganska segt sådär ;P hehe

Kom hem vid 6, bara att slänga i sig maten för att sen gå bort och kolla på 2-ornas vernisage, de hade ett ljusprojekt och det var superhäftigt, grymt bra gjort!!

Nu sitter jag och dör på min data som ja precis har fått hem, den fungerar inte.. Men något som fungerar är iaf boxern! så nu har ja TV :D wiihoo! är himlans glad för det, dock var det ingenting bra på tv idag men men ;P en tv är iaf en tv! haha

Nej dags att fortsätta med skolarbetet!

 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! När Emil och jag pratade i telefon igår så fick jag höra ditt glädjetjut i bakgrunden :D

2009-11-10 @ 10:53:52
URL: http://princesseva.blogg.se/
Postat av: Emelie

men klart att jag gör! :D

Haha så var Emils kommentar "Hon hoppar också" , du måste vart väldigt glad alltså!



Jo allt är bra med mig, jag kommer och hälsar på nästa vecka så ni vet :)

2009-11-10 @ 13:09:57
URL: http://princesseva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0