glad?

Idag är de en bra dag känner ja, för en gångsskul vilket är bra!
Dagen började bra och så, goda nyheter =).. Kom till skolan och hade handledning,blev lite smått ställd och förvirrad men skit samma..orkade inte bry mig egentligen..
Men ja har lite smått panik nu över projektet men känner att ja inte orkar lägga ner så mycket tid på det,det får gå som det går.

Sitter nu och kollar på mysteriet på greveholm och leker med lera,eller just för tillfället äter ja mat så ja, allt är bara bra =) haha
talade nyss med min vän Jossan som också ville ringa mig och det är alltid så kul! Blev jätteglad faktist, sen också att mamma ringde och pratade lite skit med mig innan gör de ju inte sämre ;P
Ska äta upp,leka lite till sen ska ja ringa morfar och bestämma tid o så tills imorgon!
Men uppdaterar lite senare ikväll! ha det bra!!

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Ska du till morfar imorgon? :)

Vad var det för goda nyheter du fick idag? nyfiken

Puss <3

2009-11-30 @ 19:56:12
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0