filmtime

Låååång dag har det varit idag, känns inte som om att den kommer att ta slut nångång men de kanske den gör..tillslut ;P hehe
Har fått lite saker gjort idag, lite skolarbete så nu behöver ja inte sitta i skolan och göra massa saker hela veckan utan det är mest "finputs" som ja kommer att få fixa, det är skönt. Fixade lite me photoshop och indesign och så =)
Sen tog ja mig en liten promenad ute i det ljumna vädret och pratade läääänge med mitt lilla hjärta! Så skönt att höra hennes röst igen och kunna snacka ut!
Tack för att du ville lyssna gumman! Saknar dig så! <3

Har precis tagit mig en dusch och ska krypa ner i sängen med min varma choklad (kopp nr. 3 för dagen) och skålen med godis. Ska kolla på "heartbreak hotel" och sen i nyheterna ska ja kolla på "paradise hotel" som börjar idag. Kul kul =)
fast får se hur mycket jag orkar se, är redan rätt trött hehe

  

Nej den börjar strax så ska bädda ner mig nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0