dyngsur?

Fy fan! Blä haha.. idag när ja hade varit i skolan och skulle hem så spöregnade det! Och ja hade inget paraply så det var inge roligt att cykla hem därifrån. Var blöt ifrån topp till tå. Och inte nog med det, ja skulle svänga förvi Willys och handla lite mat men då hade det brunnit därinne så ja var tvungen att vända och cykla till ica ist..Det var verkligen ingenting man ville när regnet stod som spön i backen :P
Så när ja kom hem var det ju bara att hänga alla kläder på tork för ja såg ut sen en blöt katt haha..plus att ja va himla kall också!

Nu har ja iaf värmt upp mig med god mat och kaffe och kollar lite på tv. sitter även och finurar på min projektbeskrivning som ska vara klar imorgon, vilket ger mig lite stresskänslor men de får gå, eller de måste gå helt enkelt!!
Och imorgon kommer syster min! Va kul det ska bli. längtar som bara den!!

Fortsätta kolla på tv, fast måste bli klar me PB först för sen ikväll är de ju Paradise hotel igen och sen en film på 6-an,nämligen Harold & Kumar go to white castle ;D haha i like!

Harold & Kumar go to white castle

 

Nej, Time to work!..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0