11/11

Brr, nu är verkligen hösten här och vintern börjar även göra sig påmind :P hehe
Kallt är det, eller ruggigt med andra ord.regnit och dant.

Har inte orkat uppdatera mig på sistone men har haft lite saker att göra. Inte så mycket i skolan men ändå, eller kanske inte känt för att uppdatera kanske är det rätta ordet!
Har haft en häktisk morgon nu..Eller ja har inte varit stressad eller så men fått en hel del gjort, behöver inte gå in på detaljer men det känns bra ändå =)
Nu har jag bara "det" som ja måste fixa och jag vet inte om ja vill, kan, orkar, vågar... jaa. allt det där, inget av det lockar med andra ord men ja vet att ja måste!

Nu är det grafiska designverktyg som gäller, uppgiften till idag blev inge bra men ja orkar inte bry mig längre. blahablaha helt enkelt!

Lektionen börjar nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0