1/11

vilken lång dag detta har varit.fast ja har faktist hunnit med en hel del om ja ska vara ärlig så det är skönt.
tvättade som sagt två tvättar och har dammsugit, sen blev det fint väder så ja tog mig en liten promenix till öb och handlade lite saker samt gick till coop för att fixa middagsmaten. idag fick de bli något så gott som cannelone med spenat och riccotaost, mumms :D
Efter det har ja letat efter massa däck och har nu bestämt mig för att köpa ett par imorgon så förhoppningsvis kommer bilen hem imorgon =) måste ut till öland med andra ord..hehe
sen har ja även gjort klart skolarbetet på photoshop så det behöver ja inte oroa mig för i veckan =) underbart!

nu har ja typ suttit framför datan hela dagen och känner att ögonen börjar klia lite, så nu ska ja krypa ner i sängen och kolla på SATC-filmen och poppa lite popcorn.. bara ha det mys med andra ord.
Så det blir en bra och skön avslutning på helgen =)
hoppas ni haft en lika bra helg som ja har (iaf idag ;P) haha

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Älskar dig! Tack för ett mysigt samtal idag, det uppskattades :-) Vill komma ner till dig snart igen, det var så underbart! <3

2009-11-01 @ 23:14:20
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja! Dem kommer från dinsko, jag gillar dem och bianco bäst av skoaffärer ;)

2009-11-02 @ 15:51:10
URL: http://hksplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0