varmt.

Soliga och lediga fredag!
Gud va skönt att solen tittade förbi och bjöd på värme idag när ja har tagit semester =) heheh
Har haft en riktigt mysig dag med Elin. Började me att ja vaknade ganska tidigt imorse (somna iof halv 11) kl. 8 och låg och drog mig till 9  faktist hehe :) sen njöt ja av en god STOR frukost ute på altanen (körde ju till pappa igår) så det fick de bli..
Sen ska ju mamma ha bilen imorgon så ja körde hem den imorse innan ja åkte till stan för att möta upp Elin.
Vi tog en promenad in till medis där vi satte oss me en kaffe och glass i solen och bara njöt, det var riktigt skönt.

Så ja, kom hem för kanske en halv timme sen och ska göra mig i ordning för att möta upp mamma för att sedan åka in och ta ett glas och fira mitt körkort me syrran på båten där hon jobbar idag.. Så det ska bli kul, det är ju som sagt toppen väder så varför inte njuta av den tillsammans?
nej nu ska ja göra mig klar =)
Ha en bra kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0