söndag igen.

Så var helgen slut. Bajs också, jag skulle vilja att den var längre än va den var för det var så skönt att vara ledig :P hehe
Men ja.. det har varit en skön helg som jag har haft iaf.
Åkte ner till landet på fredagkväll och fick se en ganska otäck bilolycka nästan precis vid vårat hur på landet när vi kom dit vilket kanske inte va så kul att se när de va ja som körde men som tur var gick det ganska bra iaf hehe.
Fredagen va lugn som sagt, ganska tidigt i säng och så. Lördag fick vi gå upp tidigt för att fira mamma med frukost på sängen och så.. Det var mysigt.. Hade gäster på dagen och sen var det mest lugnt där med, bakade tårta och grillade super god mat..=) Kom i säng tidigt igår med men det är skönt, man orkar inte va uppe länge när man ät ute hela tiden hehe, inte ja iaf..
Åkte hem tidigt imorse eftersom anders skulle på auktion typ så ja, va hemma runt 12 kanske. Då ställde ja mig och gjorde en sockerkaka, tog en dusch och sen väntade på att C och V skulle komma över på fika för att fira mamma. Blev en varm och svettig fika på balkongen i solskenet.
Sen blev det thaimat som anders kompis bjöd familjen på och efter det kom jossan förbi och "plockade upp mig". Vi gick och la oss i solen på huvudstafältet och bara hade det mys, det var ju ett tag sen vi va ensamma så det va bra =)
Sen kom molnen och vi begav oss hem till henne för att laga lite mat och kolla på tv.. mycke skönt!

Nu har ja vart hemma ett litet tag och gjort klart mina arbetsprov, så nu är ja verkligen 100 % klar vilket är så SKÖNT!! ska bara skicka in dom imorgon på min lunchrast så är ja klar. så nu vet ja inte va ja ska göra på kvällarna längre :P hehe
Ligger just nu och kollar på Click på trean och ska ner i pausen för att ta mig en kopp te och göra mig en liten smörgås, är lite hungrig igen :P heh
Men hoppas ni haft en bra helg! =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0