sol söndag

God morgon..
Skönt me solen som skiner och det är varmt, inte så mycke blåst idag heller.. hheeh okeej inte för att ja kommer att kunna njuta så mycke av detta fina väder eftersom ja ska jobba, men ja börjar 12 och slutar 4 så det är inte så länge =) hehe sen får ja se va som händer..

Gårdagen var supermysig med mina söta Annor =D dom mötte upp mig efter jobbet då vi gick och handlade lite mat inför picknicken som vi skulle ha.. Gick hem till mig och fixade en super god sallad och grillspett sen tog vi picknick-korgen och gick ner till huvudstafältet och la oss där.. Grillade kött,majs,paprika,champinjoner och till det en som sagt supergod sallad.. och sen va det såklart vin till.. Hur mysigt som helst. men efter ett tag blev de lite kyligt så vi gick hem till mig och kollade på melodifestivalen =) det var bra hehe..
Så kom väl inte i säng förns vid 1 eller ngt i natt.. hehe

Men nu måste ja ringa mammsen lite sen ska ja nog börja bege mig =)
ha en bra dag!
Puss och kram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0