Regniga fredag.

Usch vilket äckligt väder :P hehe.. regn och grått, inge kul alls =/
Hittills har dagen bara varit bra, har gjort klart mammas present och sen har ja även fixat me mina arbetsprover..Ska skicka in de klara nu på måndag, sen har ja inge mer att göra me dom!! Och det ska bli så skönt!! heheh orkar inte mer :P

Har bestämt mig för att följa med till landet idag.. Ja är så himla trött så ja känner att ja behöver vila lite mer på ett "riktigt" sätt eller va man ska säga, sen så fyller ju även mamma år imorgon så vi ska fira henne..Släkt och så kommer..Fast de blir ju även firande på söndag me syster och V. som kommer över =)
Nu ska ja ner och ta mig en liten dusch innan vi ska åka till landet. Och idag är det min tur att köra hela vägen :P hehe.. Det kommer nog gå bra ;P

Ha en bra helg och så får vi hoppas att solen vill titta fram snart =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0