melodifestivalen

Nu får vi verkligen hoppas att Sverige tar sig vidare till final i Eurovisionsong contest.. Ligger nämligen och kollar på första semifinalen nu och en del låtar fattar ja inte ens va de gör där..Helt förskräckliga hahah.. Men men, de är inte ja som har röstat dit dom satt ;P
Jobbat hela dagen och det gick väl bra, förutom att ja hade lite svårt att andas.. Har åkt på någonting nu igen.. Eller ja hostar som bara den och de sitter liksom mer ner mot lungorna så det får bli lite hostmedicin och näsdroppar som gäller för min del i natt..Borde fungera, och nej syster.. Ja ringde inte sjukvårdsupplysningen idag för ja orkade inte ^^, förlåååt heh

Stängde idag och lyckades komma iväg vid 20 över 5 då ja begav mig till centrum och bara "råkade" köpa tre par nya skor, men ja tyckte ja behövde det..sen handlade ja lite saker till maten som ja skulle laga.. Det var min dag så det fick bli tacos. =D mumms de är gott tycker ja!

Har faktist varit lite "nyttig" idag med..Har börjat på mina arbetsprover till den sista skolan och det blir riktigt bra.. Har egentligen en hel del uppgifter att göra men ja tror faktist att ja skippar en del av dom, för dom verkar för svåra och ja orkar helt enkelt inte.. Ja har pluggat tillräckligt nu för ett tag så borde ju egentligen vila men ja blir så rastlös när ja inte har ngt att göra känns de som hehe =)

Ajja..Ska iaf fortsätta kolla på melodifestivalen nu sen blir de väl sängen som gäller för mig.. klockan är ju ändå ganska mycke redan..
hoppas ni haft en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0