kväll

God kväll..
Är så himla trött nu och vill bara sova, men det kan ja på ngt sätt inte eftersom ja kollar på Deja Vu på tv och den är spännande så ja vill se klart den :P hehe men ja får se hur ja gör.kanske inte orkar se hela med tanke på att den slutar 12 :P
Ajja...Dagen har gått fort,jobbade till 4 sen gick ja hem och satte mig i solen på balkongen ett litet tag innan ja skulle ställa mig och laga mat till familjen som kom hem ifrån landet.
Det fick bli en gryta me ris och sallad, jättegott =)
Efter maten tog ja mig en liten promenad runt i solna och hade ett långt samtal med Katta =D .. Och tack för att du pratade me mig när DET hände på vägen.. Vet inte va ja gjort om du inte snackat me mig då..Skit läskigt!! Ajja heh
Nej nu är det dags att fortsätta kolla på filmen =)

Hoppas ni haft en bra söndag!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände??? :S

Puss

2009-05-17 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0