kaos

Blä..
Usch nu vill ja inte va hemma.. ingen rolig söndag idag och ja pallar inte.. vill hitta något eget och bara flytta härifrån, känner hur taggarna är utåt..=/
men men.. bara att stå ut helt enkelt..försöka iaf..

somnade tidigt igår eftersom ja inte hade någonting att göra.. eller ja låg hemma och bara tog hand om mig själv.
Låg med en filt omrking mig och kollade på Benjamin Button med en skål popcorn och varmt te framför mig.. det var faktist riktigt mysigt. men ja orkarde inte så länge, vid 11 slocknade mina ögon :P hehe
vaknade vid 8 imorse men gick inte upp förns typ 20 i 9 och då gjorde ja mig en riktigt god frukost.
gjorde färsk pressad juice,is-kaffe,te,smörgås med ägg och skinka och sen en kiwi till..plus DN såklart.. kände att ja hade tid med det när ja började vid 11..
jobbade dåra mellan 11 och 17 idag och efter det kom mamma och hämtade mig och vi körde runt lite i vällingby bla.. sen stannade vi vid mc donalds och köpte hamburgare och sushi (vilket ja ville ha :P )
men sen så blev de lite kaos så min kväll är helt förstörd..
nu vill ja som sagt inte va hemma alls,eller bara lägga mig ner och sova..blä blää..

men ska iaf försöka plugga lite sen ska ja se klart på Benjamin.. och sen blir det väl sängen för min del.
hoppas ni haft en bra helg =)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

o jag saknar dig me gumman! känns som att det e evigheter sen du var här :( men om jag inte kommer till sthlm tidigare så nåste vi iaf ses på PowerMeet!! :)



love you honey! <3

2009-05-04 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0