Cry me a river

Usch, idag har det verkligen inte varit en bra dag.. Började inte bra och därför blev den dålig hela dagen.. Gått som en zombie och bara velat gråta hela tiden.. Vill det fortfarande men det finns typ inga mer tårar känns de som.. Eller jo det gör det men ja vet inte va det skulle hjälpa för..=/
Saknar även någon.. Kanske lite fånigt men ja gör det =(
Åkte iaf in till stan efter jobbet för att se om ja kunde hitta någonting att "tröst-shoppa" men det blev såklart ingenting och det hjälpte ju inte så jättemycket satt de va inge kul..Åkte hem, handlade me mig lite mat inte för att ja va så särskillt hungrig men va ju tvungen..
Sen så kände ja mig fortfarnade nere så ja tyckte att ja förtjänade godis så det fick det bli innan ja begav mig till syster och Camilla..De ville inte att ja skulle sitta ensam hemma om ja kände mig nere satt ja va där ett litet tag men orkade inte så länge så ja drog mig hemåt i tid..

Nu har ja lagt mig i sängen och ska bara soooova.. vill glömma allting, även det,det och att ja gjorde/tog det för mycket..Men det är väl bara att försöka se framåt nu, se det ifrån den positiva sidan..vilket de nu kan vara..
Nej så nu är det dags för mig att sova..ska jobba imorgon och sen ska ja spendera kvällen me mina kära Annor och kolla på melodifestivalen =D tror det kommer bli toppen..

Hoppas iaf att ni andra haft en mycket bättre dag än mig och skulle verkligen göra va som helst för att få känna mig glad igen!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0