vart är våren?

Asså va fan är det här?? Nu snöar det igen, eller ja kan inte kalla det snöa utan det är halv storm och det är redan helt vitt ute igen.. usch asså ja orkar verkligen inte med mera snö vill ha VÅR!!
Dagen som började så bra med sol och allt har nu slutat i oväder, men skitsamma..sålänge man kan va inne så gör det ingenting..
Och ja är ÄNTLIGEN ledig för helgen, gud va skönt det ska bli.. har ingenting planerat (förutom att ja inte får va hemma imorgon så vi får se vart ja hamnar :P).. ska nog bara fixa och dona med allting som måste fixas.

Anmälde mig som sagt idag till högskolorna och jag är nog ganska nöjd med mina val,kan ju även ändra om det vore så..

Dagen har gått bra, känner mig på ganska bra humör.. bra var att ja fick stänga redan klockan fem i fem idag vilket är så skönt på en fredag och sen så när ja kom hem så hade ja fått min skatteåterbäring..ja som trodde att ja skulle få restskatt på typ 10 000 kr eller så fick istället TILLBAKA närmare 2000 kr :D .. hahha snacka om att ja blev glad.. Känns så himla skönt, ännu en grej som man kan släppa som man gick och oroade sig för.

Nu ska ja iaf fortsätta med dagens arbete på proven och sen ska ja bara ta det lugnt med ett bad, kopp te och popcorn framför Let´s dance finalen. sen blir det nog filmtime som gäller =D

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Vad skönt med skatten =)

Glad för din skull!!

Vad har du sökt för något? Nyfiken!

Puss <3

2009-03-27 @ 18:55:23
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Petra

Vad kul att du har sökt till skolorna. Men hoppas för din skull att du kommer iväg till usa:) det vore jättekul om du kunde berätta vad och vart du har sökt??

2009-03-28 @ 00:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0