vår

Goddagens!
Våren är här =D och det är så skönt. har varit ute hela dagen både idag och igår och man mår så himla mycke bättre, piggare liksom. hehe
Igår va ja hos pappa min (därför ingen uppdatering).. Han kom och hämtade mig på jobbet och sen åkte vi till kungens kurva och gick på IKEA och Jysk =D det var roligt hehe..älskar att gå där. vi skulle hitta en tv-bänk men det blev inget tyvärr, blev lite annat smått och gott såklart. Skulle egentligen gått på bio också men det gick ingen som han ville se så nej, det fick bli en mysig middag hemma och sen filmtime i soffan men det går ju alltid hem =)

Nu har ja precis ätit middag, tidigare idag eftersom vi ska fira lillsyrran nu..hon fyllde ju nämligen 18 år igår =D wiiho! Nu är hon fan inte liten längre haha..nu är det allvar ;P

Måste ringa storasyster nu och prata ang. torsdag.den ängeln ska ju vara mitt mentala stöd när ja ska köra gillinge på torsdag satt..hehe måste göra det nu innan gästerna kommer.
Ha en bra kväll.

  

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Allt för min syster! Du är min ängel också! <3

2009-03-31 @ 20:44:41
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0