utmattad

Neej ja vill inte bli sjuk. Men som ja skrev igår så tror ja verkligen att det är min tur. Känner mig helt lelös och orkar ingenting typ. Näsan är täppt och halsen "torr".. Och ögonen svider.. ja ja känner mig inte så himla pigg om man säger så dåra.. Men ja har jobbat idag ändå och ska jobba hela helgen ändå, om jag inte skulle bli jättedålig i natt..får väl helt enkelt se hur det känns imorgon bitti, kanske inte orkar helt enkelt.
Så idag blir det bara lugnt hemma. gick hem vid 4 och la mig o bara slappa i sängen.. himla skönt. Men nu ska ja fixa lite på arbetsproven igen och sen ska ja väl vänta på att maten blir färdig.

Nej dags att vara lite duktig..får slappa senare framför Let´s Dance och nån film senare tills ja slocknar..ska även ta mig ett välförtjänt bad =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0