torsdag.

Tjoho!
Idag är det en bra dag,tror ja iaf..Det känns som det iaf. Ja känner mig ganska så utvilad och ..glad.. för en gångs skull eller va man ska säga. Klart ja har varit glad de andra dagarna också men det har inte känts på samma sätt,vilket gör att detta känns bra =)
Sen är det ju torsdag, dag före helg och ja är ledig denna helg! GUD så skönt hahah!

Hade som sagt huvudvärk hela dagen igår så det fick bli en titt förbi pappa där det bjöds på sushi och en lugn hemmakväll. Skönt när huvudet som sagt värkte och ingenting hjälpte..
Har jobbat hela dagen idag,även fast värken bestod men det fick ju gå ändå.. Emma fick peppa mig på jobbet med att lova mig lite saker ;P hahah
Körde direkt efter jobbet idag med och det går ju alltid så bra när ja åker me mamma men inte när ja är på skolan men det kanske är för att ja "känner" mammas bil nu och inte skolans men borde väl släppa snart :P hehe
Direkt efter körningen var det bara att gå hem och ställa sig och laga middagen för familjen. Blev kassler med annanas,vitlöksost/ädelost, sallad och ris. Ganska gott faktist =) hehe

Nu är det dags för mig att öppna körningsböckerna så att ja kan få det snart. hoppas som sagt att ja har det i handen innan ja fyller år, så det gäller ju att satsa ALLT!
Måste även börja med antagningsproven til högskolan också men ja vet ännu inte hur ja ska göra den men förhoppningsvis mailar de tillbaka till mig och svarar mer utförligt :P hehe

No, time to do some importent things :D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0