söndag,igen

God morgon, eller morgon o morgon..Klockan är ju halv 12 så det är väl mitt på dagen skulle ja kanske säga.
Blir väldigt glad över att snön nästan är borta nu utanför fönstret och man kan ha på sig en lite tunnare jacka hehe =)

Gårdagen var riktigt trevlig..Började som sagt med att ja,jossan,nettan och sanna satt och kollade på melodifestivalen hemma hos jossan..då blev det lite "föra" som gällde, och vid halv 11 var det dags att hoppa in i taxin för att åka in till stan. Vi drog till magenta och ja, det var ett bra ställe (lite för dyrt för min del men sånt är väl livet ;P)..Men ingen av oss var så jätte "taggade" så vi drog hem redan vid halv 1. Det var skönt att även denna gång komma hem och i säng i tid heeh.. Så ja, ja somnade väl vid halv 2 och sen vaknade ja halv 10 av att pappa ringde och väckte mig.morr :P
Så dagen ska ja tillbringa med honom. Vi ska först åka och hälsa på farmor och ev. kolla lite i v-by. Sen blir det mysig middag och teori-plugg som gäller för min del.
Förhoppningsvis kommer det någon bra film som man kan kolla på ikväll också, det får vi se =)

Så, ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0