söndag

Gud va lat ja känner mig nu när jag inte håller på med mina arbetsprov..Borde egentligen göra det men jag orkar inte..Har gjort lite idag men nu orkar ja inte :P
Fast ja har ju jobbat hela helgen så det kanske inte är så konstigt att ja är lite trött..
Dessutom så är det VITT ute igen! ja blir galen, kan det inte få bli vår någongång..Blev sjukt besviken när jag såg att det snöade när ja gick ut ifrån jobbet..hoppas bara att det försvinner tills imorgon hehe..:P

Spenderade en mysig kväll med min sjuka pappa igår..Vi gjorde en jättegod middag med fisk och rotsaker i ugn tillsammans med nån sås som han hittade på hehe. Sen kollade vi på film och robinson 2009, det var iaf super mysigt.
Och vi hade även en trevlig söndagsmorgon också med en riktig frukost bestående av färskpressad juice,gröt,smörgås med ägg och skinka/ost och kaffe/te.. Det var verkligen en söndagsfrukost =D
Och allt det där hann vi med även fast ja skulle gå vid kvart i 10 för att åka till jobbet och eftersom vädret var fint tog ja en promenad till stuvsta och sen även en promenad ifrån solna station till centrum..Riktigt skönt.
jaja. iaf, efter jobbet körde ja lite me mamma sen har ja suttit och gjort lite på proven men ja måste verkligen lägga ner ett kål på det med tanke på att det är FLERA prov som ska göras innan 16 april och dagarna springer verkligen iväg..

Har precis kommit ut ur duschen och sitter i soffan och kollar på Wipeout..Ska se på Beck om typ 10 minuter sen tror ja det blir sängen för min del eftersom ja börjar halv 8 imorgon, vilket ändå är skönt med tanke på att ja inte behöver äta frukost hemma så ja kan sova lite längre hehe ^^,
Nej nu ska ja va lite social me resten av de andra..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0