sjuk?

Nu verkar det som om det är min tur att bli sjuk och sängliggande.. Känner hur det verkligen sticker i halsen och rinner i näsan plus att ja är så himla trött. Orkade inte gå upp när klockan ringde imorse och vill bara sova hela tiden. Så ja,idag kommer ja somna tidigt hehe..Börjar ju tidigt imorgon så skönt att sova ändå =)
Lite dålig uppdatering men orkar inte skriva va som hänt.. jobb osv. som vanligt

Skönt att jobba nu när det är så fint väder och att man kan va ute hela dagarna,åt första mellisen ute igår i solskenet och det var verkligen toppen! hehe så många sånna kommer det bli nu framöver...

Nu tror ja att ja ska hoppa in i en dusch och bara värma mig..Sen ska ja ringa min skatt och sen blir det Medium eller sängen, beror på va ja orkar.
Ska även måla lite på mina arbetsprover som ja håller på med.. ajja måste dra nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0