Love

Jag måste bara säga att ja har världens bästa systrar!
JAG ÄLSKAR ER!

Känner att ja inte säger det så ofta men ja gör verkligen det. Kan göra och säga vad ja vill till dom och det behövs.

vem skulle tex. följa med på gillinge i 4 timmar och bara sitta o glo eller åka in me mig till stan en lördag? jo BARA mina kära systrar!

Tack för att ni finns och ja kommer alltid älska er!

Kommer bli tuffast att lämna er (om) när ja åker till USA!


  
Systrarna som klarar allt!


(ville bara få det sagt)
 
 


Kommentarer
Postat av: Ciccie

Detsamma älskade syster! <3

2009-03-27 @ 22:34:09
URL: http://ciccie.blogg.se/
Postat av: Josephine

ÄLSKAR DIG MED SYSTER ! <3

2009-03-30 @ 21:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0