lördag

God förmiddag.
Nu ser det äntligen ut som om snön ska försvinna..den håller på att smälta bort nu vilket ja tycker är så skönt heh.. så snaaaart.. kommer våren =)

Måste bara säga GRATTIS Tessan som fick sin lille son igår kväll..Gud va glad ja är för hennes skull!! Hoppas allting går bra vilket ja tror det kommer göra =)

Vaknade grymt tidigt imorse och kunde verkligen inte somna om, somnade vid halv 12 kanske och sen vakna vid 6 och låg och vred och vände på mig till 8.. då gick ja upp och fixade lite me proven som borde va klara snart.. eller jaa..har ju en hel del kvar att göra =/ men men..får göra mer i eftermiddag :P

Nu sitter ja här och ska precis bege mig in till stan me syster min och köpa present till andra syrran óch bara ha det mys.. .länge sen vi gjorde det så ja, hon står där nere och roppar på mig så kanske dags att gå??
ha en bra dag!

 

Kommentarer
Postat av: Ciccie

Åh vad roligt att Tessan fått sin son! :) Vet du vad han ska heta?? Spännande!

Puss

2009-03-29 @ 17:53:35
URL: http://ciccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0