knas

Mitt huvud bara snurrar omkring,eller all information där inne hittar ingen plats att lägga sig haha..
Har suttit typ halva kvällen och fortsatt kolla på utbildningar till högskolan men ja hittar typ inga eller ja vet inte va ja vill göra helt enkelt och då känns det så jobbigt att söka. för ja vill ju inte bli besviken för att ja har sökt fel. och sen dom som ja vill söka måste ja göra arbetsprov till och det måste in samtidigt och då har ja ju en till sak att göra, vilket ja inte hinner.
För ja har ju även vart på körlektion idag och han sa att ja måste ligga "jämsides" med teorin om ja vill ha det snart,vilket han tror =) han ska iaf hjälpa mig att få det fort men ja vet inte hur mycke pengar mer som ja kommer att behöva lägga till. inte mycke hoppas ja hehe. vill bara ha det där kärkortet så att ja och mamma kan åka ner och chocka morfar med det =D
Han vet ingenting så det ska bli kul =)

Var även inne idag på CO och skulle lämna in semester,eller säga att ja inte kunde jobba i sommar el. iaf inte juli och augusti men det fick ja ju inte. man fick bara ha 4 veckor sammanlagt vilket betyder att ja MÅSTE jobba där i sommar även om ja inte vill =/ och det tycker ja känns lite jobbigt. för om ja åker till USA så vill ja ju va me min familj och vänner så mycke som möjligt innan men det verkar dem inte förstå utan dom sa bara att ja skulle tänka att ja inte åker. så ja, blev lite sur på dom. betyder det att ja måste säga upp mig för att få va ledig i sommar? sjukt i sånna fall!
men men, får försöka fixa det på något sätt.

Nu är ja jättetrött. även om ja sov länge idag så känns det att man varit igång sen 6 och vart me skrikiga barn så kanske dags att hoppa in i en dusch och sen ner i sängen till min "braiga" bok =). joo det låter som en bra idé.

God natt allihop =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0