KLAR!

JAAA!!
Ja är ÄNTLIGEN klar me mina 4 bilder som ska till Växjö universitet, till inredning och butiks någonting hehe.. gud va glad ja blir.
Har hållt på med dom hela dagen verkligen och nu är ja så trött att ja inte vet va ja ska ta vägen.
Men ändå, ooh va skönt.. bara tre till som ska till eskilstuna men dom gör ja lite senare måste plugga lite teori också =/

   
1. inred en butik hur du vill i tusch, 2. vem är du/va gillar du osv., 3.inred en databutik, 4.ditt favorit rum
(lite förklaring till bilderna)

Gårdagen var riktigt trevligt. Jag, nettan och jossan satt hemma hos henne och förade och lyssnade på gammal musik till typ halv 11 då vi drog oss in till stan..Vi va inte ute så länge, tror vi va hemma vid halv 1-1 någonting vilket var bra och då var det bara att sova på en gång, alla tre var riktigt trötta hehe =)
Gick ifrån jossan vid 11 idag och så sov hela huset när ja kom hem,eftersom de hade haft "vuxenfest" igår och det syntes kunde man väl säga hehe..
Men iaf, dagen har gått åt till att måla,måla,städa och sen inge mer.. inte vart ute så mycket heller men det får man göra nu i veckan när ja hoppas att våren vill titta fram,redan blivit varmare faktist.

Fast nu ska ja dricka upp mitt te sen ska ja bara lägga mig ner och varva ner lite innan ja somnar..kolla klart på Hemma bäst som går på tv nu..
men men
Hoppas ni haft en bra söndag =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0