Grattis syster!

Ja, söndag igen.. haha börjar så varje söndag som sagt men men. skit samma denna gång med.
Fast idag är det ju ingen vanlig söndag, min kära syster fyller ju nämligen 13 år idag! en tonåring! Shit va tiden går fort,kan inte fatta att hon är så stor..Ja kan inte fatta det men ja kan höra det kan ja säga haha.. hon kan vara lite jobbig ibland ;P haha
Så man måste ju säga GRATTIS =D

Gårdagen bestod av jobb som gick ganska fort faktist, var rätt så mycke folk i butiken så timmarna rullade på..Efter det så gick ja ut och åt middag med mamma och Anders. Vi skulle först till Hard Rock Café men det var en timmas väntetid så vi sket i det och hamnade på nån trevlig liten resturang på sveavägen..Blev kött och ris för min del och det var helt okej hehe..lite dricka på det gick ju också ner, anders ville tvinga i mig 5 cider på 2 timmar men lyckades bara me 2 och en halv haha.. sen skulle ja ju vidare plus att ja jobbade idag.

Åkte till fridhemsplan och mötte upp Jossan och Nettan där.. och kvällen spenderades där med mycke skratt och trevligt folk. kom väl hem vid 2 någonting och var inte så pigg när mamma väckte mig vid 9 för att gratta lillsyster som sagt..hah var som en liten zombie. :P
Jobbade hela dagen och kom hem och fick i mig en snabb middag innan gästerna kom.
Blev även lite kakor och tårta för alla och så..

Så nu har ja typ precis duschat och sitter och kollar på kanal 5´s nya Wipeout och det är faktist ganska roligt hehe.. Ska även se Beck ikväll men det lär ändå bli tidig sänggång för mig eftersom en hel veckas jobb står bakom dörren och väntar.

Hoppas ni haft en bra helg =)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0